Wattpad

Dziś pojawił się już rozdział, ale przybyłam do was z czymś innym. Od samego początku opowiadanie to było przeznaczone nie na bloggera, lecz na Wattpada. Koleżanka jednak namówiła mnie na bloga i pod wpływem chwili zdobyłam szablon, a reszta poszła szybko. Jednak jakoś tak wyszło, że w przypadku bloga jestem bardziej dokładna, rozdziały staram się wrzucać w miarę regularnie i w ten sposób na blogu jestem o jeden rozdział do przodu. Jednak, mimo wszystko jeśli posiadacie Wattpada zapraszam was do czytania tej historii również w tej formie. Mam tam również inne opowiadania, kilka w planach. Jak na razie te opowiadanie, które zyska największe zainteresowanie pójdzie na mój pierwszy ogień.

Ale na ten moment zapraszam na "Plagę". Mam tylko nadzieję, że komentarze będą się również pojawiać na blogu. Dodam również, że opowiadanie bierze udział w konkursie #Wattonators2018, miejmy nadzieję, że z sukcesem.
dla zachęty macie tę cudowną okładkę.

1 komentarz:

  1. Świetna ta okładka chociaż ona wygląda na chorą .Najbardzej jednak podoba mi się ta para na blogu,moim zdaniem mistrzostwo bardzo fajnie się na nią patrzy.Widzę jak "dopieszczasz"to opowiadanie i jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń