Wattonators

Dziś przychodzę do was z dwoma sprawami i niestety żadna z nich nie jest rozdziałem. Po pierwsze — to ta gorsza informacja — najbliższy rozdział niestety najwcześniej pojawi się za tydzień. Spowodowane jest to dwoma czynnikami, pierwszy odnosi się do tego, że rozdział nadal nie został do końca sprawdzony przez mojego betę, a nie chcę wam oddawać prawdopodobnych błędów. Drugi, to kwestia tego, że 6 lipca mam ostatni egzamin z całej sesji i jest to biologia, która jest dla mnie koszmarem. Dlatego teraz jedyne co robię to siedzę nad materiałami i nie mogę sobie pozwolić na skupianie się na innych kwestiach. Ponieważ, jeśli zaliczę będę miała w końcu upragnione wakacje i będę mogła skupić się na dokończeniu tego opowiadanie — które jak przypominam piszę do przodu, mam już prawie 300 stron i jestem na finiszu.


Druga sprawa jest bardziej przyjemna i jest zarazem informacją co prośbą. Pewnie wiecie, że to opowiadanie znajduje się również na Wattpadzie. Więc, w tym roku po raz pierwszy postanowiłam zgłosić moje opowiadanie do konkursu Wattonators — którego to nazwę widzicie w tytule tego posta. Opowiadanie znajduje się w kategorii Science-fiction i mimo, iż nie spodziewam się wygranej, z chęcią zobaczę ile osób polubiło to opowiadanie. Każdy głos to dla mnie jak ciepły uścisk tuż przed stresującym egzaminem (wcale nie próbuję was przekonać ).

Kategoria dokładniej nazywa się: Następca Gwiezdnych Wojen. Głosować możecie poprzez kliknięcie na dymek komentarza przy nazwie mojego opowiadania i linku do mojego profilu. Po kliknięciu napiszcie głosuję i tyle. Głosowanie ma trwać do lipca, ale nie powiedziane zostało dokładnie do kiedy.

Link do głosowania klik
Liczę na was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz