Drugi zwiastun

Wiem, wiem. Kolejny zwiastun. Pomyślicie sobie pewnie ,,Niech lepiej zajmie się pisaniem, a nie kolejny zwiastun'' (choć mam nadzieję, że naprawdę tak nie myślicie). Ale ten zwiastun stworzyłam sama. Poprzedni nie podobał mi się w 100%, więc ruszyłam z własną inicjatywą i powstało to.
Nieidealne, nie najlepsze moje małe arcydzieło. 
Nawet podoba mi się co z tego wyszło, bo o ile na opowiadanie mam tysiące pomysłów, to na wykonanie zwiastuna — już trochę mniej.
Liczę jednak na waszą opinię. I mam pytanie: Chcecie rozdział szybciej?
Siedzę w domu, brak mi weny i mam ochotę pokazać wam kolejny rozdział. Standardowo powinnam wrzucić go w piątek, ale nie chce mi się czekać.
Piszcie w komentarzach! 

2 komentarze:

  1. Wrzucaj szybko przepraszam ale o zwiastnie napiszę jutro,nic nie patrz tylko wrzucaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun fajny ale budzi we mnie straszny smutek.Piosenka podkreśla ten mroczny nastrój to RUELLE?Filmik bardzo mi siępodoba,jeżeli o mnie chodzi to wizualnie wszystko świetne pasuje,poza tym fajnie się na niego patrzy.Ze względu na tą aktorkę zastanawiam się czy oglądasz Agentów Tarczy.
    Podoba mi się fakt że sama doceniasz swoją pracę, czasy skromności minęły ,samemu też trzeba się cenić.

    OdpowiedzUsuń